(台灣朋友看不懂每一段可以拉下一點,有書面語的版本喔!不明白請告訴我



大家好!其實本來我都係各大forum有關淘寶嘅post浮沉多。

但係最近因為種種原因覺得唔再適合自己,所以毅然決定轉黎寫Blog
淘齡都有6,7年,眼見愈黎愈多人入淘寶坑

作為新手,一定有好多野唔明,唔識。

所以第一篇文就寫新手入門啦!其實都唔知有無人睇...HAHA

(大家好,其實原本我一般都在香港的一些討論區中的淘寶帖子中活躍。

可是最近因為各種原因,決定轉來寫部落格
淘齡已經有6,7年,眼見愈黎愈多人進淘寶坑

作為新手,一定有很多東西不會。

所以第一篇文就寫新手入門!其實都不知道有沒有人看...HAHA)

 


  • 戶口設定 x 你不知道的事

擷取.PNG

呢個係大家都好熟悉嘅淘寶首頁,首先好重要就係開一個淘寶AC !

點開淘寶AC佢有指引,我係呢度就唔多講了:P

我比較想講一啲無寫明嘅野HEHE..

  1. 開淘寶戶口嘅時候會跟埋支付實CN戶口,同埋set埋支付密碼。但係好多人亂入後來就唔記得左,有咩影響後面再講~
  2. 淘寶網頁記得較返中國大陸版,用海外版會過濾好多野走

搜索欄右手邊有個image search(相機圖示)嘅功能,記得好好善用呀

好多IG 鋪頭都好懶,就咁用淘寶啲圖,一搵就搵到

(這是大家都非常熟悉的淘寶首頁,首先非常重要的是開一個淘寶戶口!

怎樣開淘寶戶口有指引,我在這裡就不多說了:P

我比較想說一些沒有寫的東西HEHE..

  1. 開淘寶戶口的同時也一併開了一個支付寶CN的戶口,也設定了支付密碼。但是很多人胡亂設定,結果最後就忘了,有什麼影響後面再說~
  2. 淘寶網頁記得用中國大陸版,用海外版會過濾了很多東西

 

搜索欄右邊有image search(相機圖示)的功能,記得要好好善用

很多IG店都很懶,直接用淘寶的圖,一找就找到


呢篇就講到呢度~下次再講其他野:P

(這篇就到這裡,下次再說一下其他:P)

 

arrow
arrow

    TungTung 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()